Fortis Türkiye Kupası çeyrek final ilk maçında yarın (31 Ocak) Vestel Manisaspor'u konuk edecek olan Takımımız, hazırlıklarını tamamlayarak kampa girdi.
Ekibimiz Vestel Manisaspor karşılaşmasının hazırlıklarını BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla tamamlarken çalışmaya tedavileri devam eden Fahri Tatan, Kleberson ve Ali Güneş katılmadı. Mustafa Doğan düz koşu yaparak idmanı tamamladı.Diğer futbolcularımız toplu ısınmanın ardından 5'e 2 ve taktik çalışmalar yaparken antrenman çift kale maçla tamamlandı.
Teknik Direktörümüz Jean Tigana'nın idman sonrasında açıkladığı Vestel Manisaspor maçı kadrosunda şu futbolcularımız yer alıyor:
"Vedran Runje, Murat Şahin, Ali Tandoğan, İbrahim Toraman, Gökhan Zan, Serdar Kurtuluş, İbrahim Kaş, Mehmet Sedef, Baki Mercimek, Koray Avcı, İbrahim Üzülmez, Burak Yılmaz, Ricardinho, Nobre, Gökhan Güleç, İbrahim Akın, Delgado, Bobo"
