HABERLER

28.01.2007

\"Bütün Takım Tebriği Hak Etti\"

Vestel Manisaspor karşılaşmasında hat-trick yapan golcü oyuncumuz Mert Nobre, maç sonrasında yaptığı açıklamada takım olarak tebriği hak ettiklerini söyledi.

Mert Nobre şunları söyledi:
\"Bütün takım tebrikleri hak etti. Bütün forvet oyuncuları gol atamadığı zamanlarda stresli olur, atamadığımız zaman stres normal. Ama çalışmayı hiçbir zaman bırakmamak lazım, stresli olsak bile devamlı topun peşinden koşmak lazım. Tabii ki ben de devam etmeye çalışacağım. Bu şanslar ayağıma gelirse devam etmeye çalışacağım. Gollerde Bobo'nun payı çok büyüktü. Bana boş alan yarattı ve pasları verdi. Maç önceleri 3-4 gol atacağım diye düşünüyorum desem yalan söylemiş olurum. Hiçbir forvet oyuncusu böyle düşünmez, ancak içimdeki istek yüksekti. Birinci gol en iyisiydi, çünkü insan her zaman birinci gollerde stresi üzerinden atar. Bobo'nun da orada yaptığı hareket çok güzeldi ve bunun da katkısı büyüktü. Taraftarımız sezon başından beri beni destekliyor, gol atmadığım maçlarda da destekledi. Bugün beni ve takımı desteklemeleri çok güzeldi.\"

Diğer Haberler