Teknik Direktörümüz Jean Tigana, 3-1'lik Vestel Manisaspor galibiyetinden sonra oyuncularımızı kutlayarak, \\"Çok güzel bir oyun sergiledik\\" dedi.
Jean Tigana, basın toplantısında şu açıklamaları yaptı:"Çok güzel bir oyun sergiledik. Bilhassa birinci yarı çok iyiydik. İkinci yarının ilk 20 dakikasında biraz sıkıntılar yaşadık. Birçok pozisyona girdik. Çok güzel bir maç olduğunu düşünüyorum. 2-3 günlük dinlenme süremiz var, sonra Kupa maçı oynayacağız ve bu karşılaşmada gol yemememiz lazım. Her geçen gün ilerleme kaydediyoruz. Ama bir çok ay fark ettiğiniz gibi sakatlıklar vardı. Delgado sakatlandı, Koray sakatlandı, Gökhan Zan sakatlandı ve sıkıntılar yaşadık. Kısa süre kadar sakatlıklar açısından pek problemimiz yoktu, hani "tahtaya vurmak" diye bir deyim var. İnşallah hep böyle gider."
