HABERLER

27.01.2007

Derneklerimiz Yemekte Buluştu

Dernekler Komitemiz'in düzenlediği birlik beraberlik yemeğinde Türkiye'nin dört bir yanından gelen dernek yöneticileri bir araya geldi. Yemeğe Başkanımız Yıldırım Demirören de katıldı.

İstanbul Conrad Otel'de düzenlenen akşam yemeğine Başkanımız Yıldırım Demirören'in yanı sıra, Yönetim Kurulu Üyelerimiz ve Türkiye'nin dört bir yanından gelen dernek yöneticileri katıldı. Gecede konuşma yapan Dernekler Komitesi Başkanımız Güven Kulabaş, "Başkanımız Yıldırım Demirören ve Yönetim Kurulu Üyelerimiz'e bizi bu akşam yalnız bırakmadıkları için çok teşekkür ediyorum. Ayrıca Anadolu'nun her tarafından bugün buraya kadar gelip Beşiktaş'ın bölünmez bir bütün olduğunu herkese gösteren tüm Dernek Başkanlarımız ve üyelerine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum" dedi.



 
 
 

Diğer Haberler