Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımımız, ligin 4. haftasında KKTC Lefkoşa Belediyesi'ni konuk etti. BJK Süleyman Seba Spor Salonu'nda oynanan karşılaşma Siyah Beyazlılarımız'ın 84-44 üstünlüğü ile sona erdi.
Aytaç Ercan, Murat Emrak, Kaan Dalay, Mehmet Arpak ve Umut Ünar beşi ile mücadeleye başlayan Ekibimiz, ilk dakika içinde sayı üretmekte zorlandı. İkinci dakikanın başlaması ile birlikte rakibine yüklenmeye başlayan Takımımız, üst üste sayılar üretti. Sert savunma yaparak rakibin hücum girişimlerini boşa çıkartan Ekibimiz, ilk 5 dakikalık bölümde KKTC temsilcisine potanın yüzünü göstermedi ve bu süreyi 10-0 önde bitirdi. İlk sayısını 6. dakikadaki faul atışlarından kazanan rakibimiz, ilerleyen dakikalarda etkili olmasına rağmen ilk periyotu 16-10 geride tamamladı.Lefkoşa’nın hücum girişimlerinde üst üste toplar çalan Siyah Beyazlılarımız, geliştirdiği hızlı hücumlarla da farkı yükseltemeye başladı. Kaan Dalay ve Murat Emrak'ın sayılarıyla oyunun hakimiyetini eline alan Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımımız karşısında rakibimiz, arayı kapatmaya çalışsa da istediğini gerçekleştiremedi ve ilk yarı sonunda Ekibimiz, soyunma odasına 35-27 önde gitti.
Üçüncü periyotta da rakibinden üstün bir oyun ortaya koyan Siyah Beyazlılarımız, ikinci çeyreğin son anlarında yaşadığı savunma zafiyetini de kısa sürede üstünden attı ve periyot boyunca rakibine sadece 2 sayı şansı tanıdı. Rakibine baskı kuran Takımımız, savunmadaki oyunuyla da konuk takımı strese soktu. Üçüncü periyotta farkı iyice açan Takımımız, mücadelenin son bölümüne 55-29 üstünlükle girdi.
Dördüncü periyota sayıyla başlayan Ekibimiz, skorun verdiği rahatlıkla oyunu rölantiye aldı. Siyah Beyazlılarımız, rakibine fazla yüklenmese de 34. dakikada fark 32 sayıya çıktı (67-35). Mehmet Arpak'ın da skora yaptığı katkı ile sayılar kazanmaya devam eden Takımımız, iyi savunma yaparak rakibinin bütün basket girişimlerini sonuçsuz bıraktı. Son dakika oynanırken farkı 40 sayıya yükselten Ekibimiz, rakibini 84-44 mağlup etti.

