HABERLER

22.01.2007

Atletizm’de İkinci Olduk

Atletizm Takımımız, Kros Ligi son etabında takım halinde ikinci olurken, atletimiz Hülya Ongun Genç Bayanlar'da 1.'lik kürsüsüne çıktı. Yıldız Erkeklerimiz ise koşuyu 7. sırada tamamladı.

Balıkesir’de yapılan yarışlarda Siyah Beyazlılarımız, Genç Bayanlar’da takım halinde 36 puan toplayarak ikinciliği elde ederken, 10.30 dakikalık süre ile koşan Hülya Ongun Genç Bayanlar'da birinciliği kazandı. Genç Bayanlar'da koşan diğer üç atletimizden Esra Güllü sekizinci, Dilek Çimenkaya dokuzuncu, Miray Gür ise onuncu oldu.

Diğer Haberler