HABERLER

21.01.2007

Oyuncularımızdan Açıklamalar

Futbolcularımızdan Delgado ve Gökhan Zan, Ankaragücü maçı sonrasında şu açıklamaları yaptı:

Delgado: "Bugün uzun süre sonra takımımla birlikte olduğum ve kazandığımız için çok neşeliyim. Ayrıca ağrılarım olmadığı için rahat oynayabildim. Gol pozisyonunda açıkçası pas vermeyi düşünmedim. Şansımı denemek istedim ve gol oldu. İyi oynayarak kazandığımız için mutluyum."
Gökhan Zan: "Zor bir maç olacağını biliyorduk. Öyle de oldu. Biz bu maça çok iyi motive olmuştuk. Tüm arkadaşlarımızla bu karşılaşmanın önemini konuşuyorduk. Bugün iyi mücadele ettik. Kazanmamız gereken maçı kazandık. Çeyrek finale kalmayı başardığımız için çok mutluyuz."

Diğer Haberler