Teknik Direktörümüz Jean Tigana ve Futbol Takımımız'ın İdari Menajeri Ali Gültiken, 2-1 kazandığımız Ankaragücü karşılaşması sonrasında şu açıklamayı yaptı:
Jean Tigana: "Çok zor bir maç oynadık. Ciddi gol pozisyonları bulduk. Ummadığımız bir anda gol yedik. Ancak organize kalmayı bilerek bunu telafi etmeyi başardık. Bugün kazanmak zorundaydık ve bunu başardık. Şimdi önümüzde Vestel maçı var. Bu karşılaşmanın hazırlıklarına başlayacağız."Ali Gültiken: "3 takımın da gruptan çıkabileceği bir tablo vardı. Son ana kadar müthiş bir rekabet yaşandı. Ben bu maçta çok iyi oynadığımızı düşünüyorum. Çok gol pozisyonuna girdik. Belki de bu sezon oynadığımız maçlar arasında en çok pozisyon bulduğumuz maçtı. 2 gol atabildik ancak bu tempoya çıkmak oldukça sevindirici. Galip gelerek kupada çeyrek finale yükseldiğimiz için mutluyuz. Bu arada inşallah bu karşılaşma taraftarsız olarak oynadığımız son maç olur."
