Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımımız ligin 3. haftasında Kardemir Karabükspor'u deplasmanda 82-58 yendi.
Ekibimiz maçın ilk periyodunu 30-17 önde tamamlarken ilk devre sonunda da soyunma odasına 57-25 üstünlükle gitti. 3. periyotta da etkili oyununu sürdüren Siyah Beyazlılarımız bu bölümü de 71-40 önde geçti. Takımımız maç sonunda salondan 82-58 galip ayrıldı.