HABERLER

13.01.2007

Beşiktaş:0 - Fenerbahçe:3

Bayan Voleybol Takımımız, birinci etabın 8. haftasında konuk ettiği Fenerbahçe'ye 3-0 mağlup oldu.

Karşılıklı sayılar ile başlayan birinci sette ilk teknik molaya 6-8 geride giren Ekibimiz, taraftarlarımızın da desteğiyle toparlanmaya başladı. Geriden geldiği mücadelede durumu 11-11 beraberliğe getiren Siyah Beyazlılarımız, ikinci teknik molaya 16-15 önde girdi. Bu dakikadan sonra oyundaki etkisini artıran konuk ekip Fenerbahçe, ilk seti 20-25 galip tamamladı.
İkinci sette Fenerbahçe, Brezilyalı Beatrix'in etkili servisleri ile Bayanlarımız'a zor anlar yaşattı. Zaman zaman Chimil ve Eda'nın ikili bolklarıyla rakibini durdurmaya çalışan Siyah Beyazlılarımız'ın çabası fayda etmedi. Fenerbahçe köşe oyuncuları ile bulduğu sayılar ile ikinci setten de 18-25 galip ayrıldı.
Üçüncü sete Chitigoi'nin etkili sayıları ile başlayan Bayanlarımız, ilk teknik molayı 8-6 önde geçti. Bİr ara farkı 6 sayıya kadar çıkaran Siyah Beyazlılarımız, etkili oyununu ikinci teknik moladan sonra sürdüremedi. Fenerbahçe, kontrolü ele aldığı bu dakikadan sonra üst üste bulduğu sayılarla bu seti 20-25, karşılaşmayı da 3-0 kazandı.

Diğer Haberler