Erkek Voleybol Takımımız ligin 17. haftasında Polis Akademisi'ne deplasmanda 3-2 mağlup oldu.
Ekibimiz ilk seti 25-21 kaybederken 2. seti ise 25-19 kazandı. 3. set 25-21'lik skorla Polis Akademisi'nin olurken 4. setten 25-23'lük skorla önde ayrılan Takımımız durumu 2-2 yaptı. Ancak tie-break setini 16-14 kaybeden Siyah Beyazlılarımız salondan 3-2 mağlup ayrıldı.