Atletlerimizden Hülya Ongun Antalya’da düzenlenen Türkiye Kros Ligi 2. etap yarışlarında Genç Bayanlar kategorisinde ikinci olarak gümüş madalya kazandı.
Hafta sonu Antalya’da düzenlenen Türkiye Kros Ligi 2. etap yarışlarında atletlerimizden Hülya Ongun ikinci olarak gümüş madalya kazanırken, Dilek Çimenkaya beşinci, Esra Güllü onbirinci, Miray Gür yirmibirinci oldu. Genç Bayan Takımımız topladığı 18 puanla ise takım halinde ikinci oldu.Türkiye Kros Ligi Final yarışları 20 Ocak’ta Balıkesir’de yapılacak.
