HABERLER

03.01.2007

Antalya’da İlk İdman

Devre arası kampı için Antalya'da bulunan Futbol Takımımız, ilk idmanında kondisyon çalışması yaptı.

Dün akşam devre arası kamp için Antalya'ya giden Futbol Takımımız, Belek'teki Rixos Hotel Premium'da kampa girmişti. Takımımız kamptaki ilk idmanını bu sabah otelin sahasında yaptı. Çalışmaya, bugün kampa katılacak olan Kleberson'un yanı sıra, ishal olan Delgado katılmadı. Mustafa Doğan ise, takımdan ayrı olarak kendi programı doğrultusunda çalıştı. Ekibimiz, 20 dakikalık koşunun ardından, idman sahasına gelerek küçük bir alanda güce dayalı kısa mesafe koşuları ve değişik kondisyon çalışmaları yaptı.

İdmanı Başkanımız Yıldırım Demirören de izledi.

Futbol Takımımız, günün ikinci antrenmanını saat 15.00'te yapacak.







Diğer Haberler