HABERLER

02.01.2007

Takımımız Antalya’da

10 günlük devre arası kampı için Antalya'ya giden Futbol Takımımız'ı taraftarlarımız tezahüratlarla karşıladı.

Akşam saatlerinde Atatürk Havalimanı'ndan Antalya'ya hareket eden Futbol Takımımız, bu şehirde bir grup taraftarımızın coşkulu tezahüratlarıyla karşılandı.
Takımımız, alandan 12 Ocak'a kadar kamp yapacağı Belek'teki Rixos Hotel Premium'a geçti.
İstanbul'da havaalanında Ricardinho ile Bobo kafileye katılarak Antalya'ya giderken, uçaktan bavulları çıkmayan Mert Nobre, bugün geç saatlerde kampa katılacak. Kleberson'un ise yarın İstanbul'da olması bekleniyor. Takımımız, kamptaki ilk idmanını yarın sabah 10.00'da otelin sahasında yapacak. 
 

Diğer Haberler