Genel Sekreterimiz Kenan Öner, 10 günlük Antalya kampında iyi bir hazırlık süreci geçirip ikinci yarıya hazır bir şekilde girmeyi arzuladıklarını söyledi.
Futbol Takımımız'ın sabah yaptığı idmanı izleyen ve Ekibimiz ile bayramlaşan Genel Sekreterimiz Kenan Öner, daha sonra basın mensuplarının sorularını yanıtladı. "Öncelikle tüm ülkemizin bayramını kutluyor ve 2007'nin herkese huzur ve sağlık getirmesini diliyorum" diyerek söze başlayan Kenan Öner, hazırlıklar ve ikinci yarı ile ilgili şunları söyledi:"Bugün itibariyle ikinci yarı hazırlıklarımıza başladık ve öğleden sonra da 10 günlük kamp için Antalya'ya gidiyoruz. Buradaki süreçte çok iyi çalışarak ikinci yarıya hazır bir şekilde girmek arzusundayız. İlk yarı itibariyle çok şanssız maçlar yaşadık ve bunların neticesinde puan kayıplarımız oldu. UEFA Kupası'ndan elenmemizin ardından bütün enerjimizi ve konsantrasyonumuzu artık Turkcell Süper Ligi ve Fortis Türkiye Kupası'na vereceğiz. Alacağımız iyi sonuçlarla taraftarlarımızı, Camiamız'ı sevindirerek onları mutlu etmek istiyoruz. Transfer konusuna gelince, sadece transfer yapmış olmak için bir oyuncu almayacağız. Bu konuda çok dikkatli ve özverili bir şekilde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Çok gerekli olmadığı sürece herhangi bir takviye yapma düşüncesi şu an için görünmüyor. Teknik kadrodaki değişikliğe gelince, bu bir kan değişikliğidir. Kulüp içerisinde yapılan bir rotasyondur. Bazı arkadaşlarımızın görev değişiklikleri olmuştur. Kendi bünyemizde profesyonel yaşantılarını sürdürecek olan arkadaşlarımıza çalışmalarında başarılar diliyorum."
