Sevgili Beşiktaşlılar,
Her yeni yıl, geçmiş yılların getirdiği tecrübenin, birikimin üzerine inşa
edilecek yeni bir başlangıç, yeni bir heyecan, yeni beklentiler, umut demektir.
Biz de Beşiktaş Ailesi olarak 2007 yılını yeni umutlarla, yeni heyecanlarla,
yeni beklentilerle ve yeni hedeflerle karşılıyoruz.
Ocak ayının sonunda gerçekleşecek olan Genel Kurulumuz ile birlikte yeni bir
sayfa açıyoruz.
Sevgili Beşiktaşlılar,
Öncelikle, 31 Mayıs 2004 tarihinde bana hayatımın en büyük onurunu yaşatarak,
Beşiktaş Jimnastik Kulübü Başkanlığı’na getiren değerli Genel Kurul üyelerimize
şükranlarımı sunarım.
30 aylık dönemimizde Camiamız’a verdiğimiz sözleri
yerine getirdik. BJK İnönü Stadı’nı, BJK Akatlar Spor ve Kültür Kompleksi’ni
yeniledik. BJK Fulya Süleyman Seba Projesi’ni Beşiktaşımız’a kazandırdık.
Türkiye Kupası’nı ve Süper Kupa’yı müzemize taşıdık. Futbolda Beşiktaş’ın ve
Milli Takım’ın geleceğini oluşturacak, sahada Beşiktaş ruhuyla mücadele eden bir
kadro kurduk. Amatör branşlarda 20 yıldır, 30 yıldır hasretle beklenen
başarılara, şampiyonluklara ulaştık.
Türkiye’de, saha sonuçlarını tek başına
başarı kriteri saymayan çağdaş anlayışı kabul ederek gelişen yegane Spor
Kulübüyüz. Bu, Avrupai bir yapıya sahip olduğumuzun en açık kanıtıdır.
30 aylık dönemde çok acılar, çok sıkıntılar da çektik... Fakat
unutulmamalıdır ki tarih, büyük zaferlere giden yolun, acı, sıkıntı veren,
fedakarlık ve sabır gerektiren taşlarla örülü olduğunu yazar.
Yaşadığımız her olumsuzluktan gerekli dersleri çıkarttık. Yeni dönemde daha
güçlü, daha umutlu olarak yine Beşiktaşımız’a hizmet etmenin gururuyla, gece
gündüz çalışacağız ve Kulübümüz’ü dünya standartlarına taşıyacağız.
Sevgili Beşiktaşlılar,
Beşiktaş Jimnastik Kulübü, bir semt takımı olarak doğup, birlik ve dayanışma
içinde büyük güçlükleri aşmış, bugünkü çağdaş düzeyine ulaşmıştır. Camiamız’ı
güçlü kılan en önemli etken işte bu birlik ve beraberlik anlayışımızdır. Ocak
ayındaki Genel Kurulumuz’a da tek Başkan adayı ile gidilmesi ve Camiamız’ın bir
yumruk olarak bu yönetim altında toplanması, Beşiktaşımız’ın sarsılmaz
bütünlüğünün korunması adına en doğrusu olacaktır.
Tüm Camiamız’a sevgi ve saygılarımı sunar; 2007 yılında sağlık, başarı ve
mutluluklar dilerim.
Yıldırım Demirören
BEŞİKTAŞ JK Yönetim Kurulu
Başkanı
