Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımımız ligin ilk haftasında Antalya Büyükşehir Belediyesi'ni deplasmanda 94-44 yenerek sezona müthiş bir başlangıç yaptı.
İlk periyodu 28-5 önde geçen Takımımız, 1. devre sonunda soyunma odasına 49-20 galip gitti. Üstün oyununu 3. periyotta da devam ettiren Ekibimiz farkı daha da açarak durumu 67-33 yaptı. Takımımız mücadeleyi 94-44 kazanarak sezona fırtına gibi bir giriş yaptı.