Masa Tenisi Süper Lig 1. devre 4. tur maçları hafta sonu yapıldı. Takımımız 2 müsabakadan da galip ayrıldı ve ilk yarıyı 4. sırada tamamladı.
Masa Tenisi Takımımız, 23-24 Aralık tarihleri arasında Adana Adnan Menderes Spor Salonu'nda yapılan müsabakalarda, Gamateks Denizli Spor Kulübü'nü 5-0, İller Bankası Spor Kulübünü ise 5-1 yendi. Ekibimiz, ligin ilk devresini aldığı 7 galibiyet ve 4 mağlubiyet ile 18 puanla 4. sırada tamamladı.