HABERLER

21.12.2006

İller Bankası:3 Beşiktaş:2

Bayan Voleybol Takımımız ligin 5. hafta mücadelesinde deplasmanda İller Bankası'na 3-2 mağlup oldu.

Karşılaşmanın ilk seti 25-20 rakibin üstünlüğü ile tamamlanırken Ekibimiz 2. seti 25-19 önde geçti. 3. sette 25-22'lik skorla 2-1 öne geçen taraf Ankara temsilcisi olurken Takımımız 4. seti 25-20 kazanarak durumu 2-2 yaptı. Büyük bir mücadeleye sahne olan tie break setini 15-11 önde tamamlayan taraf İller Bankası olunca Takımımız salondan 3-2 mağlup ayrıldı.  

Diğer Haberler