Voleybol Bayanlar Ligi birinci etabında B grubunda mücadele eden Bayan Voleybol Takımımız, 5. hafta karşılaşmasında bugün (21 Aralık) İller Bankası’nın konuğu olacak. Ankara Selim Sırrı Tarcan Spor Salonu’ndaki karşılaşma saat 20.30’da başlayacak.
Ligde 4 haftayı geride bırakan ve bu süre içinde 2 galibiyet ve 2 mağlubiyet alan Bayanlarımız, Ankara’daki mücadeleyi kazanıp çıkışa geçmenin peşinde. Siyah Beyazlılarımız, 8 takımlı B Grubu’nda 6 puanla 5. sırada yer alırken, İller Bankası puan cetvelinin en alt basamağında bulunuyor. Oynadığı 3 maçta henüz galibiyetle tanışamayan rakibimiz, şu ana kadar sadece 1 set kazandı, 9 setten de mağlup ayrıldı. Bayan Voleybol Takımımız ise kazandığı 8 sete karşılık 7 set kaybetti.