HABERLER

19.12.2006

Gültiken:\"Kazanmak İstiyoruz\"

İdari Menajerimiz Ali Gültiken, Gençlerbirliği maçı için Başkent'e gidiş öncesinde havalimanında yaptığı açıklamada, \\"Bu mücadeleyi kazanıp üst turu garantilemek istiyoruz\\" dedi. 

Futbol Takımımız, akşam üstü Türk Hava Yolları'na ait tarifeli uçakla Atatürk Havalimanı'ndan Ankara'ya gitti. Havalimanında basın mensuplarının sorularını yanıtlayan İdari Menajerimiz Ali Gültiken, "Gençlerbirliği maçını kazanıp, Fortis Türkiye Kupası'nda bir üst tura çıkmayı garantilemek istiyoruz. Zorluk derecesi yüksek maçlar oynadık. Artan bir grafiğimiz var. Takımımızın performansından memnunuz. Yarın da kazanmak amacındayız'' diye konuştu.
Futbolcumuz İbrahim Toraman ise Gençlerbirliği'ni yenerek devre arası tatiline moralli gitmek istediklerini söyledi.

Diğer Haberler