HABERLER

20.12.2006

Kupada Rakibimiz Gençlerbirliği

Futbol Takımımız Fortis Türkiye Kupası D Grubu'ndaki 3. maçında bugün saat 17.30'da deplasmanda Gençlerbirliği ile karşılaşacak.

Geçtiğimiz sezonun Fortis Türkiye Kupası Şampiyonu Takımımız, D Grubu'ndaki 3. maçında Ankara deplasmanında Gençlerbirliği karşısına çıkacak. Ekibimiz kupadaki ilk maçında Bucaspor'u deplasmanda 5-1 yenmiş, 2. karşılaşmasında ise Çaykur Rizespor'u BJK İnönü Stadı'nda 3-1'lik skorla devirmişti. Rakibimiz Gençlerbirliği ise ilk maçında Ankaragücü'ne 1-0 yenilirken, 2. maçında Bucaspor'u deplasmanda 2-0 mağlup etmeyi başardı.
D Grubu'nun 4. haftasında Bucaspor'u 3-1 yenen Ankaragücü 9 puanla yeniden liderliğe yükselirken, 6 puana sahip olan Siyah Beyazlılarımız ikinci, Gençlerbirliği ise 3 puan ve averajla 3. sırada yer alıyor.
Takımımız rakibi Gençlerbirliği'ni Turkcell Süper Ligi'nin 9. haftasında BJK İnönü Stadı'nda 1-0 mağlup etmişti. 

Diğer Haberler