HABERLER

17.12.2006

G.Birliği Maçı Yıldırım’ın

Fortis Türkiye Kupası'nda gruplarda oynanacak 4. maçları yönetecek hakemler açıklandı. Futbol Takımımız'ın Gençlerbirliği ile Çarşamba günü oynayacağı maçı Bülent Yıldırım yönetecek.

Futbol Federasyonu Merkez Hakem Kurulu tarafından yapılan açıklamaya göre karşılaşmalarda düdük çalacak hakemler şunlar:
19 Aralık Salı:
Ankaragücü-Bucaspor: Hakan Sivriservi
Kayserispor-Bursaspor: Süleyman Abay
Fenerbahçe-İnegölspor: Bünyamin Gezer
20 Aralık Çarşamba:
Vestel Manisaspor-Eskişehirspor: Cemil Şensöz
Konyaspor-Ankaraspor: Bülent Demirlek
Sivasspor-İstanbul Büyükşehir Belediyespor: Zafer Önder İpek
Gençlerbirliği-Beşiktaş: Bülent Yıldırım
Kayseri Erciyesspor-Galatasaray: Tolga Özkalfa
 

Diğer Haberler