Bayan Voleybol Takımımız, Top Teams Cup'ta oynadığı ikinci maçta Vasas Budapest'e 3-0 mağlup oldu.
Slovenya’da oynanan karşılaşmada Vasas Budapest setleri 25-10, 25-14 ve 25-15'lik skorlarla kazandı. Bayanlarımız dün ilk maçında Alman temsilcisi Schweriner SC'ye yine 3-0 mağlup olmuştu.Takımımız, gruptaki son maçını yarın TSI 19.30'da ev sahibi ekip TPV Novo Mesto ile yapacak.
