Top Teams Cup'da mücadele eden Bayan Voleybol Takımımız, ilk maçında Alman ekibi Schweriner SC'ye 3-0 mağlup oldu.
Slovenya'da oynanan karşılaşmanın ilk bölümünde istediği oyunu oynayamayan Bayanlarımız, ilk seti 25-14 geride kapattı. İkinci sette daha iyi bir performans sergileyen Takımımız, kritik sayıları kazanamayınca bu seti 25-20, son seti de 25-21 kaybetti.3 yabancı oyuncu ve takım kaptanı Eda'dan yoksun oynayan Siyah Beyazlılarımız için tek teselli ise İzolda'nın maçın en skorer ismi olmasıydı.
Ekibimiz yarın (16 Aralık), saat 18.00'de Vasas Budapest takımı ile karşı karşıya gelecek.
