Hentbol Takımımız, ligin 10. haftasında deplasmanda karşı karşıya geldiği Mersin Yenişehir Belediyesi ile 27-27 berabere kalarak sezonun ilk puan kaybını yaşadı.
Seyfi Alanya Spor Salonu’ndaki mücadelenin ilk yarısı Siyah Beyazlılarımız adına iyi geçmedi. Mersin Yenişehir Bld. ilk yarıda attığı gollerle soyunma odasına 16-14 önde giderken, ikinci yarıda her iki takımın mücadelesi seyircilere keyfli bir oyun izletti. Çekişmeli geçen 60 dakikanın sonunda ise gülen taraf olmadı. Karşılaşma 27-27 eşitlikle sona erdi.Siyah Beyazlılarımız, bu sonucun ardından 11 takımlı ligde puanını 17’ye yükseltirken bu sezonun ilk puan kaybını Mersin’de yaşadı.
