Bayer Leverkusen maçı için Futbol Takımımız ile birlikte Almanya'ya giden Genel Sekreterimiz Kenan Öner ve Yönetim Kurulu Üyelerimiz, Köln Beşiktaşlılar Derneği'nin açılışını yaptı.
Dernek açılışına yöneticilerimizin yanı sıra kafilemiz ile birlikte Almanya'ya giden Milletvekillerimiz, Dernekler Komitesi Başkanımız Güven Kulabaş ve çok sayıda gurbetçimiz katıldı.