HABERLER

12.12.2006

Beşiktaş: 1 - Şahinbey Bld.:3

Bayan Voleybol Takımımız, 1. etap dördüncü hafta karşılaşmasında BJK Akatlar Spor ve Kültür Kompleksi’nde konuk ettiği Şahinbey Belediyesi’ne 3-1 mağlup oldu.

Mücadelenin ilk dakikalarında her iki takım da karşılıklı sayılar buldu. İlk teknik molayı Şahinbey Belediyesi 8-7 kazanırken, ikinci teknik molayı Siyah Beyazlılarımız, 16-14 önde geçti. Setin sonlarına doğru Bayanlarımız, etkili oyunu ile rakibine üstünlük sağladı ve bu seti 25-21 galip tamamladı.
İkinci sete iyi başlayan taraf Şahinbey Belediyesi oldu. İlk teknik molayı önde geçen konuk ekibin yaptığı hataları iyi değerlendiren Takımımız, ikinci teknik molanın galibi oldu. Şahinbey Belediyesi, Sanya’nın etkili oyunu ile oyunu kendi lehine çevirdi ve bu seti 21-25 önde bitirerek skora denge getirdi (1-1).
Üçüncü sete de konuk ekip Şahinbey Belediyesi hızlı başladı. Siyah Beyazlılarımız, ilk teknik molayı önde geçen Şahinbey Belediyesi’ne Julia’nın sayıları ile karşılık verdi. Ekibimiz, bir ara durumu eşitlemeyi başarsa da konuk ekip ikinci teknik molayı da önde geçmeyi başardı. Etkili oyununu sürdürmeye devam eden Gaziantep Şahinbey Belediyesi, bu seti de 25-17 kazanarak  2-1 öne geçti.
Şahinbey Belediyesi 4. sette de ortaya koyduğu mükemmel oyunla iki teknik molayı da önde tamamladı. Konuk ekip başarılı bloklarıyla Ekibimiz”in sayı bulmasını engelledi. Siyah Bayazlılarımız’ın çabaları fayda vermeyince, Şahinbey Belediyesi seti 20-25 karşılaşmayı da 3-1 kazandı.


Diğer Haberler