HABERLER

11.12.2006

Ligde İlk Yarıyı 3. Sırada Bitirdik

Turkcell Süper Ligi’nin 17 haftalık ilk yarı maratonu dün (10 Aralık) oynanan karşılaşmalarla sona erdi. Haftayı Kayserispor galibiyeti ile tamamlayan Futbol Takımımız, ilk yarıyı üçüncü sırada bitirdi.

Ligin 17. haftasında oynanan 9 karşılaşmada ev sahibi takımların yüzü güldü. 2 karşılaşma golsüz beraberlikle sona ererken, kendi sahasında oynayan takımların attığı 13 gole misafir ekipler 4 golle cevap verdi. Haftaya 26 puanla başlayan Futbol Takımımız ile aynı puana sahip Kayserispor arasında oynanan maçta yüzü gülen taraf Siyah Beyazlılarımız oldu. Ekibimiz, Burak Yılmaz ve Ali Tandoğan’ın attığı gollerle sarı kırmızılı rakibini 2-1 mağlup etti ve puanın 29’a yükselterek, ligin ilk yarısını 3. sırada tamamladı.
Turkcell Süper Ligi’nin ikinci yarısı 46 günlük devre arasının ardından 26-27-28 Ocak 2007’de yapılacak 18. hafta maçları ile başlayacak. 2006-2007 sezonu, 27 Mayıs 2007’de oynanacak 34. hafta müsabakaları ile sona erecek.
Turkcell Süper Ligi’nin 17. haftasında şu sonuçlar alındı:
Beşiktaş 2-1 Kayserispor
Ankaragücü 0-1 Fenerbahçe
Ç. Rizespor 3-1 Sakaryaspor
K. Erciyesspor 0-0 Sivasspor
Denizlispor 0-0 V. Manisaspor
G. Antepspor 1-0 Konyaspor
Gençlerbirliği 1-0 Antalyaspor
Trabzonspor 3-0 Ankaraspor
Galatasaray 3-1 Bursaspor

Diğer Haberler