Hentbol Takımımız, ligdeki 8. maçında Trabzon Belediyespor’u BJK Süleyman Seba Spor Salonu’nda 46-23 mağlup etti.
İlk dakikalarda bulduğu gollerle karşılaşmaya iyi başlayan Siyah Beyazlılarımız, ilk 5 dakika içinde kalesinde geçit vermedi. Savunmasındaki etkili oyunu ilerleyen dakikalarda kaybeden Takımımız karşısında daha etkili hale gelen Trabzon Belediyespor 5 sayılık farkı indirmeye başladı. Köşelerden bulduğu pozisyonları değerlendirmekte zorlanmayan Karadeniz temsilcisi, 16. dakikada farkı 1’e indirdi (9-8). Oyundaki bu sıkıntılı dakikaları çabuk atlatan Ekibimiz, Murat Güder ve Utku Ergüder ikilisi ile arayı tekrar açmaya başladı. Rakip defansın arasına atılan toplarla pozisyona girmekte zorlanmayan Siyah Beyazlılarımız, karşılaşmanın ilk yarısını 19-14 önde tamamladı.İkinci yarıya Ramazan’la başlayan Takımımız, rakip kalede daha çok gol bulmaya başladı. 38. dakikada durumu 27-17 yaptı. İkinci yarıda defansif hataları en aza indirerek oyuna başlayan Takımımız, rakibin gol girişimlerini de sonuçsuz bıraktı. Cengiz Hatırnaz ve Ramazan Döne ikilisinin sayılarıyla hızlı hücum organizasyonlarına başlayan Siyah Beyazlılarımız, 40. dakikadan sonra rakibini bozguna uğrattı. Bu dakikadan itibaren hücumlardan golle dönmeye başlayan Takımımız, oyunda gençlere yer vermeye başladı. Ekibimiz, 50. dakikada farkı 20 sayıya yükseltirken, genç hentbolcularımız Ozan Arifoğlu, Ozan Koçyiğit ve Gökhan Uzelli oynadıkları oyunla göz doldurdu. Milli maçlar nedeni ile lige verilen aranın ardından tekrar taraftarları ile buluşan Hentbol Takımımız, Trabzon Belediyespor’u 46-23 mağlup etti.
