Futbol Takımımız, iki günlük iznin ardından ligin 17. haftasında Kayserispor ile Cumartesi günü oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarına başladı.
Teknik Direktörümüz Jean Tigana yönetiminde, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenmanda Siyah-Beyazlılarımız kondisyon çalışması yaptı.Antrenmana, hafif ağrıları bulunan Koray ve Nobre ile sakatlıkları süren Delgado ve Gökhan Zan katılmadı. Özel işleri nedeniyle idmanda yer almayan Ricardinho ise sabah tek başına çalıştı.
Antrenmanı Başkanımız Yıldırım Demirören ve İkinci Başkanımız Murat Aksu da izledi.
Futbol Takımımız, bu akşam basına kapalı yapacağı antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.
