Bayanlar Voleybol Ligi B Grubu 1. Etap ikinci karşılaşmaları hafta sonu oynandı. Ezeli rakibi Galatasaray'ı yenen Bayanlarımız, sezonun ilk galibiyetini elde etti.
Ligin açılış maçında Fenerbahçe’ye konuk olan ve sarı lacivertlilere 3-1 mağlup olan Bayan Voleybol Takımımız, ikinci haftadaki konuğu Galatasaray’ı aynı skorla yenerek yara sardı. Siyah Beyazlılarımız, bu galibiyetle üçüncü sıraya yerleşirken, puanını da 4’e yükseltti.Bayanlar Voleybol Ligi’nin 2. haftasında şu sonuçlar alındı.
Beşiktaş 3-1 Galatasaray
Şahinbey Belediye 0-3 Fenerbahçe
Vakıfbank 3-0 iller Bankası
Yalovaspor (Bay)
Ligde 3. haftanın programı şöyle:
Galatasaray-Şahinbey Belediye
Yalovaspor-Beşiktaş
İller Bankası-Fenerbahçe
