Bayan Voleybol Takımımız, sezonun ilk hafta karşılaşmasında Kadıköy deplasmanında Fenerbahçe'ye 3-1 mağlup oldu.
Salon: Burhan FelekSetler: 25-17, 26-24, 21-25, 25-18
Süre: 92 dk. (17-26-26-23)
Fenerbahçe: Pelin, Marina, Tülin, Beatriz, Çiğdem, Özlem, Hatice (L), Seda
Beşiktaş : Chmil, Bajlukova, Hülya, Yeliz, Eda, Nuray, İzolda (L), Pınar
