Teknik Direktörümüz Jean Tigana 3-1 kazandığımız Bursaspor karşılaşması sonrasında şu açıklamayı yaptı:
\"İlk yarı iyi değildik. Ricardinho'nun girmesi ile hareketlendik ve Ricardinho bugün bizim için iyi işler yaptı. Yarattığımız pozisyonları değerlendirme fırsatı bulamıyorduk. Genelde gol pozisyonları bulmamıza karşın sonuca gidemiyorduk. Bugün bunu yaptık ve başarılı olduk. İlk yarı çok top kaybederken 2. devrede kollektif bir reaksiyon gösterdik. Umarım böyle devam ederiz. Herkesin birlik beraberlik içinde olması lazım. Bu arada 3 golle maçı kazanırken bazı oyuncularımızı kaybettik. Gökhan Zan omuzundan sakatlandı, Delgado ve Nobre sakatlandı. Ayrıca İbrahim Akın kırmızı kart gördü. Bu galibiyet bize biraz pahalıya patladı.\"