HABERLER

23.11.2006

Filede Bayanların Sezonu Başlıyor

Türkiye Bayanlar Voleybol Ligi’nde 2006-2007 sezonu hafta sonunda yapılacak karşılaşmalarla başlayacak. Bayanlarımız, ilk maçında Fenerbahçe ile saat 16.00’da Burhan Felek Spor Salonu’nda karşı karşıya gelecek.

Geçtiğimiz yıl play offlarda büyük bir başarı elde eden ancak kaybettiği şanssız maçlar neticesinde ligi 3. olarak tamamlayan Bayan Voleybol Takımımız, bu sezona da oldukça iddialı hazırlandı ve yeni sezonun ilk maçını beklemeye başladı.
Bayanlar Voleybol Ligi iki etap halinde yapılacak. 16 takım 8’li A ve B olmak üzere iki grupta toplanacak. Gruplarda çift devreli lig usulüne göre mücadele edilecek. 1. etabı ilk dört takım içerisinde tamamlayanlar final grubuna yükselmeye hak kazanırken, son dört takım bir alt lige düşecek. Final grubu da çift devreli lig usulüne göre oynanacak ve ilk dörde giren takımlar play offlarda şampiyonluk mücadelesi verecek.
Bayan Voleybol Takımımız, bu sezon B grubunda yer alacak.
B Grubu’nda ilk haftanın maçları ise şöyle:
Fenerbahçe-Beşiktaş
İller Bankası-Anadolu İhtisas
Şahinbey Bld.-Vakıfbank G. Sigorta
Yalovaspor-Galatasaray

Diğer Haberler