HABERLER

10.11.2006

Kulübümüz’den Açıklama

Futbolcularımızdan Mert Nobre’nin “gol sıkıntısı yaşadığı için” Futbol Takımımız’dan ayrılmak istediği ve menajeri aracılığıyla yeni bir takım aradığı şeklindeki iddialar tamamen hayal ürünüdür.

Mert Nobre Beşiktaşımız’ın sözleşmeli futbolcusudur ve kendisinin Takımımız’dan ayrılmak gibi bir düşüncesi kesinlikle söz konusu değildir.
Gündem yaratmak ve Takımımız’ı yıpratmak amacıyla yapılan bu tarz asılsız haberlere Camiamız’ın itibar etmemesini bir kez daha rica ederiz. 
BEŞİKTAŞ JK

Diğer Haberler