Teknik Direktörümüz Jean Tigana, 4-4 biten Antalyaspor maçından sonra şunları söyledi:
\"Sonuç nedeniyle üzgünüm. Ofansif olarak iyi oynadığımız bir maçta, duran toplardan goller yedik. Bu konu üzerinde çalışmalıyız. Her şeyi iyiye döndürmek için üst üste kazanmamız gerekiyor. Ama bunu şu an için başaramıyoruz. Ben bir teknik adam olarak sihirbaz değilim. Çok çalışmaktan başka hiçbir çaremiz yok. Ben de bunu yapıyorum. Fırtınada tekneyi terk etmeyi sevmem. En kısa zamanda tekrar motive olup, iyi sonuçlar ve galibiyetler alarak ligdeki iddialı konumumuzu sürdürmeliyiz.\"