Hentbol Takımımız, Avrupa Kupa Galipleri Kupası 3. tur ilk maçında İspanya'nın Ademar Leon ekibine deplasmanda 43-26 mağlup oldu. Takımımız rövanş maçını bugün yine İspanya'da oynayacak.
İspanya'da oynanan mücadelenin ilk yarısı 18-10 rakip takımın üstünlüğü ile tamamlandı. Ekibimiz, kulüpler arasında yapılan anlaşma gereği rövanş mücadelesini bugün (4 Kasım) Türkiye Saati ile 19.00'da yine İspanya'da yapacak. Bu mücadeleyi Sırp hakem ikilisi Slobadan Visekruna ve Zoran Stanojeviç yönetecek.