Avrupa Kupa Galipleri Kupası’nda mücadele eden Hentbol Takımımız, 3. tur ilk maçında bugün (3 Kasım) saat 21.30'da İspanyol rakibi Ademar Leon ile deplasmanda karşı karşıya gelecek. Siyah Beyazlılarımız, yapılan anlaşma gereği rövanşı da İspanya’da oynayacak.
Avrupa Kupa Galipleri Kupası’na 2. turda katılan ve Slovak rakibi MHK Kösice’yi eleyerek bir üst tura yükselen Siyah Beyazlılarımız, bugün (3 Kasım) TSİ 21.30’da kupanın iddialı takımı Ademar Leon ile ilk maçını oynayacak. Kulüpler arasında yapılan anlaşma gereği rövanş maçı da İspanya’da oynanacak. İki mücadeleyi de Sırp hakem ikilisi Slobadan Visekruna ve Zoran Stanojeviç yönetecek. Rövanş maçı ise 4 Kasım Cumartesi günü TSİ 19.00’da oynanacak.