Teknik Direktörümüz Jean Tigana, Sakaryaspor karşılaşması sonrasında şu açıklamayı yaptı:
\"Sonuçtan ötürü üzgünüm. Çok gol pozisyonu bulmamıza rağmen bitirici vuruşları bir türlü yapamadık. Ceza alanı içinde yapılması gereken herşeyi yaparken, bu hareketleri maalesef sonlandıramadık. 2 puan kaybettik ayrıca Nobre de sakatlandı; bundan dolayı çok üzgünüm.\"