Futbol Takımımız'ın İdari Menajeri Ali Gültiken, Fortis Türkiye Kupası'na Bucaspor galibiyeti ile başlamalarının güzel olduğunu ve fikstürdeki iki önemli maçtan da galibiyetle ayrılmak istediklerini söyledi.
Bucaspor maçında alınan farklı galibiyetin futbolcularımız için moral motivasyon açısından önemli olduğunu söyleyen Ali Gültiken, \"Artık ligi düşünmeye başladık. Şimdi ilk hedefimiz Sakaryaspor maçından galibiyetle ayrılmak. Süper Lig'de üç hafta içerisinde liderlik koltuğuna oturmak istiyoruz\" dedi. Pazar günkü Sakaryaspor maçına sakat ve cezalı isimlerden eksik olarak çıkacağımızı belirten Gültiken, \"Sezon başında böyle durumları düşünerek geniş bir kadro kurduk. Sakaryaspor karşısında görev yapacak olan arkadaşlarımızın ellerinden geleni yapacaklarına inanıyoruz. Pazar günkü maçtan sonra da rotamızı Romanya'ya çevireceğiz ve UEFA Kupası'ndaki rakibimiz Dinamo Bükreş maçını düşüneceğiz\" diye konuştu.