Futbol Takımımız, Turkcell Süper Ligi'nin 11. haftasında BJK İnönü Stadı'nda Sakaryaspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına ara vermeden başladı.
Bugünkü idmana Ali Güneş katılmazken, Koray Avcı ve Kleberson takımla birlikte kontrollü olarak çalışmalara başladı. Bucaspor maçında görev yapan oyuncuların düz koşu yaparak bitirdiği antrenmanda diğer futbolcularımız ısınma hareketlerinin ardından pas çalışmaları ve yarım sahada çift kale maçyaptı. İdman yandan gelen ortaların değerlendirildiği çalışma ile sona erdi.
Siyah Beyazlılarımız, hazırlıklarına yarın (27 Ekim) saat 15.00'da yapacağı idmanla devam edecek.
