Hentbol Takımımız, Ramazan ayının son gününde Ankara Yenimahalle Çocuk Esirgeme Kurumu'nu ziyaret etti ve kimsesiz çocuklarla iftar yemeği yedi.
Hentbol Takımımız, Büyükşehir Belediyesi Ankaraspor ile oynadığı karşılaşma sonrasında Ankara Yenimahalle Çocuk Esirgeme Kurumu'nda bir iftar yemeği verdi. Hentbol Takımı idrari kadro ve oyuncularımızın yer aldığı yemekte kimsesiz çocuklarla bol bol hatıra fotoğrafı çektiren oyuncularımız, Beşiktaş forması ve çeşitli hediyeler dağıttı.
