Erkek Voleybol Takımımız, ligin 7. haftasında Konya Meram Belediyesi'ne deplasmanda 3-0 mağlup oldu.
İlk seti 25-21 kaybeden Ekibimiz, diğer setleri de 25-18 ve 25-20 geride tamamlayınca 66 dakika süren mücadele sonunda salondan 3-0 mağlup ayrıldı.Erkek Voleybol Takımımız, ligin 7. haftasında Konya Meram Belediyesi'ne deplasmanda 3-0 mağlup oldu.
İlk seti 25-21 kaybeden Ekibimiz, diğer setleri de 25-18 ve 25-20 geride tamamlayınca 66 dakika süren mücadele sonunda salondan 3-0 mağlup ayrıldı.