Teknik Direktörümüz Jean Tigana, Tottenham Hotspur maçının ardından düzenlediği basın toplantısında şunları söyledi:
\"Bu akşam büyük bir Tottenham ekibine karşı oynadık. Orta sahadaki problemimizi çözemedik. Ritim vermemiz gerekiyordu, fakat ritim veremedik. Birçok ikili mücadeleyi kaybettik. İkinci topları ve orta sahadan dönen topları almamız gerekiyor demiştim. Bunları yapamadık ve önemli kayıp verdik. Göbeğe değil özellikle kenarlara oynamamız gerekiyordu. Bununla ilgili gereken önlemleri alacağız. Dışarıda oynayacağımız iki maçtan birini artık kazanmamız gerekiyor. Gecenin yıldızı taraftarlarımızdı. Hep böyle devam etsinler, biz de onları mutlu etmek için elimizden geleni yapacağız. Onların mutluluğu için çalışacağız.\"