Futbol Takımımız, UEFA Kupası’nda yarın (19 Ekim) Tottenham ile oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarını bu akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla tamamlayarak kampa girdi. Ekibimiz, yarın sabah yapacağı ter idmanının ardından maç saatini beklemeye başlayacak.
Isınma hareketleri yaparak idmana başlayan Siyah Beyazlılarımız, pas çalışmasının ardından şut antrenmanı ve duran top organizasyonları üzerinde durdu. Takımımız, antrenmanı yarım sahada oynadığı taktik ağırlıklı çift kale maç ile tamamladı. Sakatlıkları devam eden Koray Avcı ve Kleberson ise takımdan ayrı çalıştı.Siyah Beyazlılarımız, yarın (19 Ekim) sabah yapacağı ter idmanının ardından maç saatini beklemeye başlayacak.
