Geçen sezonun play off finalisti Bayan Basketbol Takımımız, şampiyonluğu son anda kaptırdığı Fenerbahçe ile bugün (18 Ekim) 14. Cumhurbaşkanlığı Kupası’nı kazanmak için karşı karşıya gelecek. Ankara Atatürk Spor Salonu'nda oynanacak dev maç saat 19.30’da başlayacak.
Cumhurbaşkanlığı Kupası’nda ikinci defa mücadele edecek olan Siyah Beyazlılarımız, geçen sezon oynadığı finalde yine Fenerbahçe ile karşılaşmış ve rakibine 61-52 mağlup olmuştu.Bugün (18 Ekim) saat 19.30’da Atatürk Spor Salonu'nda oynanacak karşılaşma SKY Türk ekranlarından naklen yayınlanacak. Dev derbiyi Halil Baldemir ve Can Atsüren hakem ikilisi yönetecek.
Bayanlarımız Hazırlıklarını Tamamladı
Takımımız, dün Coachumuz Aziz Akkaya yönetiminde sabah ve akşam olmak üzere çift idman yaparak hazırlıklarını tamamladı ve maç saatini beklemeye başladı. Sabah idmanında taktik ve güç ağırlıklı çalışmanın yanı sıra şut çalışması yapan Bayanlarımız, akşam ise zorlu maçın taktiği üzerinde durdu. Akşam saatlerinde Ankara’ya gelen Basketbol Komitesi Başkanımız Yahya Kemal Gençer ile, Basketbol Şube Kaptanımız Şenol Demirağ da Takımımız'ın idmanını izledi.

