Futbol Takımımız, UEFA Kupası’nda Tottenham ile oynayacağı maçın hazırlıklarına ara vermeden başladı. İdmanda sakatlık geçiren İbrahim Akın çalışmayı yarıda bıraktı.
Gençlerbirliği maçında forma giyen oyuncuların düz koşu yaparak tamamladığı antrenmanda diğer futbolcularımız, toplu ısınmanın ardından bireysel olarak tekniğe dayalı çalışmalar yaptı. Taktik varyasyonların da denendiği idman küçük sahada çift kale maçla sona erdi.İdmana sakatlıkları devam eden Koray Avcı, Kleberson ve bağırsak enfeksiyonu geçiren Delgado katılmazken, Bobo takımdan ayrı çalıştı. Ayrıca antrenmanın son bölümünde sol ayak bileğinden sakatlanan İbrahim Akın, çalışmayı tamamlayamadı. Sakat oyuncularımızın durumu ile ilgili bir açıklama yapan Kulüp Doktorumuz Ayhan Optur, Koray ve Kleberson’un Tottenham’a karşı oynamayacağını, yarın takımla birlikte çalışmalara başlayacak olan Bobo ve Delgado’nun ise bu maçta görev alabileceğini söyledi. Optur ayrıca İbrahim Akın’ın durumunun yapılacak kontrollerden sonra netlik kazanacağını belirtti.
Takımımız, yarın (17 Ekim) saat 10.00’da yapacağı basına kapalı idmanla hazırlıklarını sürdürecek.
