Bu sezon şampiyonluğu hedefleyen Bayan Voleybol Takımımız, 5 transferle kadrosunu güçlendirdi. Yeni transferlerimiz, Kulüp Binamız'da düzenlenen imza töreninde kendilerini Siyah Beyazlı renklerimize bağlayan sözleşmeye imza attılar.
Bayan Voleybol Takımımız, Rusya'nın Uraloschka takımından smaçör Yulia Bailukova, Ukrayna'nın Odessa takımından pasör Dariya Chmil, Emlak TOKİ'den libero Izolda Körfez, SSK'dan smaçör Pınar Cankarpusat ve İller Bankası'ndan orta alan oyuncusu Hülya Cömert'i transfer etti.Yeni transferlerimiz Akaretler'deki Kulüp Binamız'da düzenlenen imza töreni ile kendilerini Siyah Beyazlı renklerimize bağlayan sözleşmeye imza atarken, törene katılan Voleybol, Hentbol, Atletizm, Kürek, Boks, Güreş ve Jimnastik Şubeleri Başkanımız Bülent Deriş, bu sezonki hedeflerinin şampiyonluk olduğunu söyledi. Deriş, "Yeni transferlerle kadromuzu güçlendirdik. Bayan Voleybol Takımı olarak daha önce ikincilik ve üçüncülük derecelerini elde etmiştik; bu yıl şampiyon olmak istiyoruz. Oluşturduğumuz teknik kadro ve oyuncularımızın bu hedefe ulaşabileceklerine inancım tam. Taraftarlarımızdan takımımıza sahip çıkmalarını ve yalnız bırakmamalarını istiyoruz" dedi.
