Hentbol Takımımız, ligin 5. haftasında BJK Süleyman Seba Spor Salonu’nda konuk ettiği Çankaya Belediyesi’ni 35-29 mağlup etti.
Valeri’nin golü ile karşılaşmaya başlayan Siyah Beyazlılarımız, zorluk düzeyi üst seviyede olan karşılaşmada Ramazan’ın attığı gollerle ilk 10 dakikayı 5-4 önde geçti. Karşılıklı gollere sahne olan ilk dakikalarda rakibimiz, kalemizde önemli pozisyonlar bulsa da İbrahim’i aşmakta zorlandı ve skoru lehine çeviremedi. İlerleyen bölümde oyunda hakimiyeti eline alan Ekibimiz, Murat ile rakip kalede etkili hale geldi. Murat’ın dışarıdan şutlarıyla gol bulan ve farkı açmaya başlayan Takımımız, başarılı savunması ile Başkent temsilcisini içeriye sokmadı. Siyah Beyazlılarımız, 16. dakikada oyunda 4 sayılık farkı (12-8) yakalarken, kenarlardan bulduğu gollerle Çankaya Belediyesi’nin moralini iyice bozdu. Oyuna tekrar ortak olmaya çalışan rakibimizin bu çabası uzun sürmedi. Murat ve Utku’nun attığı gollerle savunma düzeni bozulan Çankaya Belediyesi karşısında Siyah Beyazlılarımız soyunma odasına 18-12 önde gitti.İkinci yarıya sert savunma yaparak başlayan Çankaya Belediyesi, ilk 4 dakika içerisinde Takımımız’ın bütün ataklarını kesti ve attığı 3 golle durumu 18-15 yaptı. Farkın kapanmaya başlamasında sonra maçta etkili hale gelmek isteyen Takımımız, hücumda basit top kayıpları yapmaya başladı. Yakaladığı fırsatları cömertçe harcayan Siyah Beyazlılarımız, ikinci devrenin ilk 10 dakikasında sadece 4 gol buldu ve son atışlarda etkisiz bir görüntü çizdi. Toparlanmaya başlayan Takımımız, Ramazan, Murat ve Utku üçlüsü ile rakip kaleyi son 7 dakika içerisinde gol yağmuruna tutarken, savunmada da rakiplerine pozisyon izni vermedi. Son anlara 6 farkla önde giren Takımımız, karşılaşmadan 35-29 galip ayrılarak 4’te 4 yaptı ve puanını 8’e yükseltti.
